شومیز زنانه | شال | شوار پارچه ای | شلوار جین | پوشاک زنانه شومیز زنانه | شال | شوار پارچه ای | شلوار جین | پوشاک زنانه .

شومیز زنانه | شال | شوار پارچه ای | شلوار جین | پوشاک زنانه

انواع شلوار جین زنانه


انواع شلوار جین زنانه نشانه استقبال از این کالا و همچنین محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان به ویژه خانم ها است. اما انواع مختلف شلوار جین زنانه کدام است؟ کدام جین مناسب کدام ترکیب اندامی است؟ چه جین هایی مناسب فصول گرم سال است؟

استایل های جین زنانه در مقایسه با جین های مردانه، بسیار متنوع تر و پرشمارتر هستند. گاهی یک نوع جین زنانه، ده ها مدل را زیرمجموعه خود دارد.مثلا جین مام استایل، ده ها مدل متنوع تر را شامل می شود.

در مجموع می توان گفت که با وجود تولید عظیم و متنوع شلوار جین زنانه، پیدا کردن یک جین مناسب زنانه که با اندام فرد هم تناسب داشه باشد، گاهی کاری سخت است و این مسئله هم به خاطر تنوع بالای این محصول است که در بازار شاهد آن هستیم.

به همین دلیل شما به عنوان یک خانم ابتدا باید بدانید که کدام جین با توجه به ترکیب و شاکله بدنی ممکن است برای شما مناسب تر باشد. دراین مطلب سعی خواهیم کرد که به انواع مختلف جین زنانه و مناسبت آن برای زنان با اندام های مختلف اشاراتی داشته باشیم.

مشخص است که انواع شلوار جین زنانه، متنوع و گسترده تر از مواردی است که در زیر به آنها اشاره می شود، اما تمرکز و توجه ما بر جین هایی بوده است که مناسب فصول گرم سال باشند.

شلوار جین زنانه و توجه به سایز بدن
پیش از پرداختن به انواع جین های مناسب فصل گرم، توضیحی کلی در مورد انواع اندام زنانه و مناسبت آن ها با انواع شلوار جین زنانه ارائه می دهیم.

اندام ساعت شنی شکل: این نوع اندام زنانه شبیه ساعت های شنی قدیمی است. کمر باریک و بالا تنه و پائین تنه یک شکل و یک اندازه. این نوع زنان، تقریبا می توانند مطمئن باشند که تمام جین ها روی بدن آنها می نشیند.

اندام گلابی شکل:این نوع اندام زنانه شبیه گلابی است، بالا تنه کوچک، پائین تنه و میان تنه بزرگ. جین واید روی پای این زنان می تواند پاها را لاغرتر و متناسب تر نشان دهد.

اندام سیب شکل: این اندام یا ترکیب بدنی، بالا تنه و پائین تنه بزرگ دارد و قسمت میان تنه هم کمی اضافه وزن دارد. بهترین جین برای این دست اندام، جین فاق بلند است.

 

جین واید
عرصۀ مد، جایگاه ظهور مدل های جدید و نویی است که تا پیش از آن به عنوان سبک و مدل های مرده و فراموش شده از آن ها یاد می شده است. یعنی استایل و مدی که تا دیروز از صحنه خارج شده بودند ناگهان با ارائه تغییراتی، یا بدون هیچ تغییری دوباره در بازار مطرح و پرفروش می شوند. جین واید یکی از این نمونه هاست.

جین واید به خاطر ساختار و شاکله خاص خود، بهترین مناسبت را با فصول گرم سال دارد و از این گذشته بسیار مدرن و امروزی است.

این نوع جین بر خلاف جین بوت کات که در قسمت ران تنگ و از زیر زانو گشاد می شود، کاملا در قسمت ران، اصطلاحا باز برش خورده و با ظاهر و برش تقریبا یکسان تا مچ پا می رود. هرچند جین های واید، برش های مختلفی دارند اما به طور کلی می توان گفت که این جین، بازترین و گشادترین نوع جین است و تقریبا برهر نوع اندامی می نشیند.

تنوع بالای طرح های مختلف این جین می تواند کاملا برای هر سلیقه ای مناسب باشد. مثلا برخی جین های واید، بخش کمری پهنی دارند، در بالای ناف بسته می شوند و در قسمت پایین و پاچه به شدت گشاد شده اند.

مام استایل
جین های مام استایل معمولا از پارچه جین های سخت ساخته می شوند، پاچه های تنگ و فاق بلندی دارند، در قسمت زیپ اصطلاحا جادار هستند و به همین دلیل قسمت میان تنه را بزرگتر نشان می دهد.

جین مام استایل در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 به بازار ها عرضه شدند و البته شکل و شاکله ای داشتند که بیشتر مناسب زنان میانسال بودند و به همین علت هم جین های مام استایل خوانده می شدند.

اما احیای جین های مام استایل با تحولات و تغییراتی در آن همزمان شدند. جین های مام استایل امروزی مدرن تر شده اند، اغلب شلی و گشادی اولیه را که در طرح های دهه ها پیش وجود داشتند را ندارند و تنگ تر شده اند.

جین های مام استایل جدید بیشتر در قسمت میان تنه به همان سبک پیشین مانده اند. این جین ها حالا برای اندام های باریک یا متوسط هم مناسب شده اند و شکل و استایلی جدید به شما می بخشند.

جین بلند
جین بلند هم نمونه ای مناسب برای فصول گرم سال است. این نوع جین ها شاکله ای تقریبا یکسان در قسمت میان تنه، ران ها تا مچ پا دارند. مدل های جین بلند حالا تنوع و شاکله ای بسیار متفاوت به خود گرفته اند و برخی در قسمت ساق یا حتی ران تنگ تر شده اند و چیزی بین جین اسکینی و جین بوی فرند شده اند.

به طور کلی جین بلند، پاها را بلند تر نشان می دهد و به این ترتیب می تواند برای افراد کوتاه قد مناسب باشد. از طرفی اگر دوست دار جین های اسکینی و چسبان هستید اما به خاطر شاکله ی بدنی لاغر یا هر دلیل دیگری امکان استفاده از جین های اسکینی ندارید این نوع جین گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

برای زنان با ساختار بدنی سیب شکل یعنی با بالاتنه و میان تنه بزرگ و پایین تنه اسلیم (باریک) جین بلند بهترین جایگزین برای جین های اسکینی می باشد. دلیل این امر نیز آن است که جین اسکینی بر روی اندام چنین زنانی باعث می شود که بزرگی بالاتنه بیشتر در آن ها به چشم بیاید، که البته عمدتاً زنان چنین ظاهری را دوست ندارند. آن دست زنانی که ران های بزرگ و ماهیچه ای دارند اغلب ممکن است در جین های اسکینی احساس راحتی نکنند. این زنان می توانند جین های بلند را امتحان کنند.

 

جین گرل فرند
این نوع جین ها که درواقع از جین های بوی فرند قدیمی تر تقلید شده اند در قسمت میان تنه کمی گشادی دارند و به این ترتیب در مقایسه با جین های اسکینی، پوشیدنشان راحتی بیشتری دارند.

جین گرل فرند بیشترین مناسبت را برای زنان با ساختار بدنی اصطلاحا هلو شکل ( بالاتنه کوچک در مقایسه با میان تنه و پایین تنه بزرگ) و سیب شکل دارد. این نوع جین هم با وجود ساختار تقریبا تنگ، مناسب فصول گرم سال می باشد.

نکته پایانی
شلوارهای جین از چند دهه پیش تاکنون همواره طرفداران خاص خود را داشته و سهم قابل توجهی از سبد خرید پوشاک افراد را به خود اختصاص می دهند.

کیفیت و همچنین زیبایی شلوارهای جین باعث شده که زنان توجه خاصی به این قبیل کالاها داشته باشند. اکنون فروشگاه های اینترنتی این قبیل کالاها را با معرفی مناسب به یکی از گزینه های اصلی مشتریان تبدیل کرده اند تا به نیازهای بازار پاسخ دهند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۲:۴۷ توسط:نرگس رحیمی موضوع: نظرات (2)